onsdag 19 januari 2011

Ringde kirurgmottagningen...

...och bad att få prata med den läkaren som skrev ut spasmofen till mig. Jag tänkte att hon kanske kunde ringa upp mig och jag kunde få diskutera mitt fall lite med henne...men NEJ, så gick det inte till där för står ni...Nej, här fick jag dra min story för en mottagningssköterska som vägrade släppa igenom mig till DR och sa att jag måste åka till AKUTEN !!! Va´?!? För det första: Jag VET ju redan VAD det är för fel, och för det andra: Det är ju inte AKUT ??? Ja, i så fall väntar jag tills jag får ett nytt anfall för jag vill inte åka in akut och bara ha "halvont"? Känns inte som att jag har "rätt" att vara där...ska se om det går att maila Dr, kanske och få kontakt med henne.
Hon pratade ju tidigare om att tidgare lägga operationen och det kunde väl ha varit intressant om HON OCH JAG kunde få prata???

Nej usch...sån´t här orkar jag bara inte med...*BUUUÄÄÄHHHH* :(

3 kommentarer:

  1. Fruktansvärt irriterande att stöta på sådana personer, vrånga och svåra. Ring senare, kanske det är en annan som svarar då :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag funderar på att ringa nu - då det inte är telefontid - och prata in på svararen och be läk ringa upp mig, så får vi se vad som händer..?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Allt har gått bra i dag. Sovit mest. Skall få fika snart och sedan skall jag få gå upp en sväng. Kramis mamma mia

    SvaraRadera