onsdag 12 januari 2011

Har varit på rymmen!

Ja, i morse var jag på rymmen. Jag tog bilen till Älmsta för att handla lite. Kände att jag fick paniiik av att bara vara hemma och istället för att ta medicinen så tog jag bilen. Vid macken var det poliskontroll, körkort och blåsa...ja, det gick ju bra, förstås. Men varför blir man alltid lite nervös då man blir stoppad så där? Man VET att man inte druckit, kört för fort, har bältet på osv osv men ÄNDÅ så blir man lite nervös då de stoppar en... *haha*

Handlade och åkte raka vägen hem. Hade jätteont så jag tog medicin och sjönk ner på soffan och här tänker jag stanna ett tag. Är helt utmattad...säkert inte bara pgr av bilutflykten utan också av att jag faktiskt gjorde en hel del igår. Är väl kroppens sätt att säga åt mig att lugna ner mig, så då gör jag det. Har några brev att besvara och snart kommer posten och då hoppas jag på att få några fler.

I kväll startar Sveriges Mästerkock, ska bli superkul att se! Tänk att JAG sökte dit och var på audition??? Ja, ibland förvånar jag verkligen mig själv :)Men kul var det och nu är man en erfarenhet rikare!

tjing tjing!

2 kommentarer:

  1. Vad synd att du inte kom med, eller det kanske du gjorde. Sånt brukar ju sändas i efterhand.

    Jag är precis likadan som du, har gjort om barnens rum flera gånger, men inte ens påbörjat vårt eget. iofs så har jag bara bott här i snart 3 år.
    Vi kommer nog oxå att flytta om vi inte har fler projekt :) men det lär nog dröja ett tag.

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt att du sökte och kom på deras audition! Modig du är!
    Öäste om din viktminskning i din profil, himmel säger jag bara vad duktig du är, shakes i 7 månader!! Här är en till som har provat allt, tom gastric by pass och oj vad smal jag blev, och sen så gick jag upp- igen. Nu är jag Malin, mullig och go, det är så det får bli, för mig är det inte värt det längre, jag går minste om för mycket i jakten.... Skrev faktiskt om vikt idag på bloggen, vilket sammanträffande att jag då hittade hit.
    Kram Malin

    SvaraRadera