lördag 8 januari 2011

Tö !

Jag följde med hundarna ut på baksidan en stund och nu TÖAR det ordentligt ute. Rinner ifrån taket och jag tog skyffeln och skrapade bort lite precis utanför dörren, för om det där fryser på lär vi ha isgata där :(

Har under kvällen försökt plocka bort lite jul, de gånger jag klivit ur soffan alltså. Går sakta men säkert...Det är så roligt att plocka fram allt vid första advent, men också väldigt skönt att plocka bort allt så här i Januari tycker jag.

Då jag kom in här en sväng, efter att ha varit på toa så hittade jag Tuffla och Sasha - gosandes i soffan...alltså, Tuffla VET att hon inte får vara i soffan och såg väldigt skyldig ut. Det roliga är också att hon och Sasha brukar försöka dölja att de faktiskt gullar med varandra emellanåt, så nu kom jag allt på dem ! Så söta!

2 kommentarer:

  1. Så sött de gosar där.. :) Själv skall jag alldeles snart gosa under täcket och vakna när det börjar att mörkna på.. Sådant är livet att vara nattarbetare ;) Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sover gott idag. Tycker du inte det är svårt att ställa om till natt och sedan till dag då du är ledig och sedan natt igen?
    kram

    SvaraRadera