onsdag 19 januari 2011

Fick ett mail och ber om er hjälp!

Min käre kollega på Friskis har sökt till Big Brother och varit på casting. Hon VILL verkligen vara med och därför så ber jag er att följa hennes instruktioner och rösta på henne (se hennes mail nedan)
Tack alla snällaste!!!!

"Sara Croon den 20 januari 2011 kl. 04:12
Hej Jenny my friend!
Har en sista chans att komma med i big brother..
Så gör mig en tjänst!
Sök på big brother sverige. tryck på gilla-knappen på den sidan.
Sen går du in på den här http://www.facebook.com/BigBrotherSverige/posts/173375572703514 och gå in på mitt namn och gilla som jag skrivit där någonstans! :)

har tills på söndag ;)"

1 kommentar:

  1. Häftigt, men hur ska du klara dig utan henne????? Lovar att gilla =)

    Inte är du för gammal för P3!!! Du är väl bara sådär 25?

    SvaraRadera