torsdag 13 januari 2011

Svärdet och spiran

För flera år sedan kom min svärmor dragandes med denna tjocka bok och sa att vi bara "måste"läsa den. Nu fungerar jag inte så. Jag kan inte bara läsa hur som helst, på kommando, och det är nästan så att om någon (ja, kanske också för att det var just svärmor)säger att jag bara "måste" läsa en bok så blir jag anti...:)

Maken däremot löd sin moder och läste den där boken.Men nu har den ju kommit som tv-serie och jag tycker den är jättebra, helt i min smak!

Så jag sitter här i tv-soffan och bara njuuuter...och tycker det är synd att den snart är slut *snyft*

kram

1 kommentar:

  1. Haha, så fungerar jag oxå men med min pappa. Han har alltid sagt saker som Men Malin, så kan du inte göra gör så istället, SÅ många hästar/hundar kan du inte ha, vilket bara har resulterar i att jag skaffade flera... ;-)
    Vi har inte sett den serien, kanske skulle ha gjort det...
    Kram Malin

    SvaraRadera