onsdag 12 januari 2011

Onsdag kväll i tv´ns klor...

Ja, ikväll blir det tv för hela slanten här...Masterchef USA, Sveriges Mästerkock och sedan Svärdet och Spiran. Jag är verkligen en tv-nörd, men jag trivs med det. Och ingen kan beskylla mig för att inte hinna med "annat" heller, så jag fortsätter med det :)

Tjejorna har precis värmt på en burk med ravioli som de ska äta till middag. Själv ska jag försöka mig på en 2:a shake för dagen.

Måste säga att min lilla utflykt i morse har verkligen satt sina spår på orken...konstigt att så LITE kan vara så JOBBIGT ?!?

KRAMEN

7 kommentarer:

  1. Usch då vad trist att hon inte kommer, förstår att du såg fram emot det. Att bli stoppad av polisen kan gör avem som helst nervös, när jag blev stoppad sist så trodde jag direkt att jag har inte gjort något fel.. men det hade jag. Böter på 2400 kr i fortkörning, mindre kul, men det var första böterna under hela mitt liv som körkortsinnehavare ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Samma som jag ska titta på =) Jag gillar Masterchef annars så och det var bra på svenska med eller hur!

    Ja jag måste försöka hitta en väg... att släppa på kravet att göra allt.. Ska göra mitt bästa!

    Kramen söta

    SvaraRadera
  3. Hehe tack :)

    nej egentligen känner jag inte så, för i mina ögon är det ingen stor skillnad på förr och nu :)
    men det kommer nog! kram!

    SvaraRadera
  4. Jag är en tv-nörd jag oxå och en stolt sådan ;-) Men jag väljer Halv åtta hos mig istället för Masterchef USA och det gör jag av två anledningar, dels så älskar vi den serien och dels så får vi en halvtimma efter middagen att leka med sonen på, smart va ;-)?
    Dricker du fortfarande bara shakes?
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!
    Ibland får man bara slappa och titta på tv:n, om man inte ha en 3 årig dotter som kräver uppmärksamhet! ;)

    Jag är såååå glad idag! Nu har det gått en vecka sedan jag började med c-kuren i sin rena form, och gick ner 4,1kg på en vecka!!!! :D

    Så jag fortsätter stenhårt på det här!

    Kram

    Michelle

    http://minimizeme-2011.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Tv-nörd här med, men det vet du.. film har jag inte sett på länge känns det som, men det är egentligen bara en vecka sedan sist ;) Har i allafall bestämt med sonen att vi skall se film ikväll och äta popcorn :) Får se vad det kan bli för något.

    Hoppas att du får en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  7. Det va hur kul som helst :)

    Men jag måste frågA, nu äter ju jag bara 475 kcal om dagen, när jag tränar så bränner jag upp till 600 kcal, borde jag tagga ner eller för jag har inte tappat speciellt mycket nu, inte ens ett halvt kg :(

    Är så nojjig...
    Kram

    SvaraRadera