söndag 9 januari 2011

Illa, jag mår iiiillaaaa...

Ja, idag mår jag verkligen illa. Ja, jag vet, det har jag sagt varje dag, men idag är det ännu värre med just illamåendet. Kanske är det för att jag sagt till min kropp att "idag ska vi äta kakaoshake", eller så är det väl helt enkelt ett bakslag för att jag gjorde lite väl mycket igår, med bortstädning av julen osv Måste ta det lugnare idag.

Ute har det töat undan massor under natten...nästan så man får lite vårkänning, men det är ju på tok för tidigt för det - lugn och fin!

Dottern A åkte in till Norrtälje och skulle träffa en kompis, så just nu är det väldigt lugnt och skönt här hemma. Ska passa på att vila upp mig.

kram

2 kommentarer:

  1. Hihi ja sno du den om du vill :)
    Vad skoj, tänkte köra igån ikväll med båda ideérna.

    Usch inte kul med illamående :( Hoppas att du slipper skiten snart.

    Åt du renkur när du gick på cambridge eller åt du kombinerd?
    Unna du dig något, ja man har många frågor.

    SvaraRadera
  2. Jag åt ren kur i 7 månader, förutom ett break över julen samt ett litet i mars, för både min man och jag fyllde 40 och då hade vi stor fest, så då åt/drack jag. Jag var stenhård i övrigt, åt inte ens tuggummi, Däremot är jag cola-light-oholic så det drack jag under hela tiden.
    Men jag rekommenderar INGEN att gå på ren kur så länge som jag gjorde, det satte sig på psyket och jag har svårt att äta vissa saker, det växer i munnen och jag får spotta ut...lite anorexi-fasoner rent av. Men jag körde mitt race och det är faktiskt lättare att gå på ren kur än kombinerad, för då måste man göra en massa val, samt att man har suget efter saker och ting. På ren kur är man ju inte ens hungrig. Jag fick "klocka mig" för att komma ihåg att äta över huvudtaget.

    Ja, dagens bild var ju en rolig idé , så det kör jag också igång med snart!
    kram kram

    SvaraRadera