fredag 7 januari 2011

Lite "lustigt" är det...

Maken gick ut och skottade och preciiis då han är klar så bara VRÄKER det ner en massa snö igen ..? Så han struntade i takskottningen idag och ställde sig i duschen istället. Han ska få äran att åka in och handla, något som han inte alls är särskilt road av *hehe*

Magen är inget bättre alls idag...*SUCK* Är snart dags att ta en spasmofen, så jag kan dricka te och nyponsoppa. Doktorn sa ju att det skulle vara bra om jag kunde få i mig en(helst 3) Cambridgeshake, i och med all näring som är i dem, men jag tror att om jag tar en nu, så kommer jag bara må illa, och sedan förknippa dem med illamående, så det får bli om några dagar, då jag mår bättre (förhoppningsvis i af).

Då man är så här sjuk blir man verkligen helt SÄNKT psykiskt...behövs så lite så lite för att man ska deppa ihop och jag känner mig verkligen "skör".

I går kväll kom ungdomarna hem ifrån Asarum, i Blekinge. Dottern A har saknat dem, det har märkts, men nu är de i luven på varandra igen *syskonkärlek*

Dags för medicin!

2 kommentarer:

  1. Åh nej.. så kommer det mera snö, attans då. Nu vill jag då inte ha mera snö, det får gärna vara bra nu för min del.

    Duu, jag rekommenderade din blogg för en tje som jag skrev om, och hon kan inte kommentera här. Kan du inte hitta i inställningarna om att man skall kunna kommentera med en adress (url)

    Kram

    SvaraRadera