onsdag 12 januari 2011

Ledsen

Ja, nu blev jag ledsen...min kära kusin C, som bor på Gotland och som är som en syster för mig, är just nu hos sin mamma i Nykvarn, och då vi pratade i söndags så skulle hon komma hit och vara här i någon veckan, innan hon återvänder till ön.
Förr var hon ofta hos oss och kunde "bo" hos oss längre perioder (hon är sjukpensionär) men nu har hon inte varit här på nästan 2 år av olika anledningar, så jag såg verkligen fram emot hennes besök. Och inte bara för att vi har så kul, utan även för att jag ju faktiskt är "behjälpt" av att ha henne här just nu, då jag är dålig.

Men nu ringde jag upp henne och hon meddelade att hon inte kommer. Hon känner sig så stressad, måste hem och fixa och dona och fick ingen ro alls av att vara på fastlandet, så hon åker hem. SKITTRIST !!! :(

...var inte vad jag behövde just nu...

kram

2 kommentarer:

  1. åh vad tråkigt!! :/

    oh det var inte illa vinst ;)
    jag kanske ska börja göra lite som du säger, skicka in mera tävlingar och grejer.. måste bara köpa sån tidning :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. har en utmaning att gå ner minst 20 kg till midsommar :) fått en hel del deltagare, jätte roligt är det :D

    SvaraRadera