måndag 10 januari 2011

Mer medicin

Jaha, nu har jag ringt läkaren och fick veta att jag har fått en återbesökstid den 9/2 - dagen före min födelsedag.

Spasmofen är tydligen väldigt beroendeframkallande så man får inte skriva ut så många. Jag hade fått den största förpackningen (10st) och egentligen var ju den bästa medicinen att ta Voltaren - och den är ju jag (så klart) allergisk emot. Men hon skrev ut ett till 10-pack, så får vi se. Blir jag inte bättre så funderar de på att tidigarelägga operationen i alla fall, trots inflammationen...

Fick åka med vännen D in till Norrtälje för att handla. Mest var det nog så att jag bara kände att jag MÅSTE ut en stund...men OJ, vad jag ÅNGRADE mig då vi väl var iväg...var SÅÅÅ jobbigt!Nu är jag helt SLUT, men har butiken öppen 15-17.45 så vi får se hur många kunder som dyker upp. Tror de flesta köpte upp sig förra veckan, så det blir kanske inte så många idag. Är ju skönt att jag har butiken i källaren så jag inte behöver ge mig iväg någonstans i alla fall, det hade aldrig gått.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar