måndag 17 januari 2011

Måndag och slask

Ja, idag är det slask ute. Jag tog tillfället i akt och skrapade bort lite is ifrån trallen, vid vår entré, så man slipper halka omkring på isen. Får ta lite pö om pö, vartefter det tinar, och då jag är klar kommer det säkert mera snö, men men...

Ska ha en kund här kl 14.15 på infomöte. Vi har haft barn i samma klass så det är inte någon främling. Sedan är ju butiken öppen mellan 15-17.45, så då hoppas jag att det kommer några kunder också. :)

Jag har inte gjort så mycket alls idag...eller, jo, jag dammsög och torkade golven här uppe, så det ser lite fräscht ut, men med två hundar, som dessutom hårar, så får man passa på att njuta då det är nystädat, för det håller inte i sig så länge.
Men det är ju självvalt så jag ska inte gnälla - lovar!

Tuffla verkar ok i höften igen, så det var nog bara en sträckning. Som hon far runt ute är det INGET konstigt.

Många har undrat hur jag äter nu och jag går fortfarande på 3 shakes/dag och ibland får jag i mig ett glas proviva nypondryck, det är det enda. Är inte minsta sugen på något alls.

I dag ska jag försöka hålla mig till en spasmofen också, då de börjar sina...jag vill INTE ringa till doktorn och att hon flyttar fram operationen. Jag vill att inflammationen ska få läka ut så att förutsättningarna är de bästa då de ska operera. Men självklart längtar jag till den dagen då det är gjort och jag får slippa detta. Då kan jag ALDRIG få tillbaka det! :)

Nej, nu ska jag fixa lite innan kunden kommer.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar