måndag 17 januari 2011

En färsk bild...


Ja, jag tänkte bjuda på en färsk bild, tagen igår...ni får ursäkta att jag ser lite sliten ut, men det är ju inte så konstigt. Hur som helst är den FÄRSK och NYTAGEN, och det är SÅ HÄR jag ser ut i skrivande stund *haha* till skillnad ifrån senaste tidens före-bilder som jag publicerat i bloggen.

Eftermiddagen rullar på här...jag har butiken öppen, men fördelen med att ha den hemma är ju att jag hinner göra en massa annat mellan kundbesöken.

krameli

5 kommentarer:

  1. Jättebra bild, vilken framgång! :) Tack för kommentaren på min blogg! Jag hoppas verkligen på att lyckas med utmaningen! Kram

    SvaraRadera
  2. Bra bild, trots att du känner dig sliten.. kan faktiskt säga att jag känner mig en aning sliten med, nyss tittat på film, planerar att se en till :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för komplimangerna! :)

    Michelle: du kommer att klara det - häng i!
    Nett: ja, jag såg det...själv har jag ju min mega-tv-kväll på måndagar *haha*

    kramen

    SvaraRadera
  4. En jätte fin bild på dig.
    Du måste hinna med att vila mellan varven.
    Kram Mamma Mia

    SvaraRadera
  5. bra bild ju :)

    ja visst är det så, det är då man inser hur mycket man verkligen gått ner :D hihi!

    SvaraRadera