lördag 15 januari 2011

Tillbaka i hemmets trygga vrå och USCH vad jag har OOONT nu :(

Ja, i morse åkte jag iväg till Solna och huvudkontoret för att få allt nytt presenterat inom Cambridge och det är MYCKET på gång nu! Den 25/1 lanseras den nya hemsidan som ni då hittar på www.cambridgeviktprogram.se (om man går in på gamla adressen så är den givetvis länkad till denna nya, och kommer så att vara i flera år)Ja, som ni ser: nytt namn! Cambridgeviktprogram. Jag är numera inte konsulent utan Rådgivare, och det absolut roligaste är att det framöver kommer fler nya bars med smakerna: choklad, choklad/apelsin (den är supergod!) och choklad/mint, och så kommer vi att få smoothies, alltså färdiga mellanmål i tetrapack som är drickklara. Riktigt NÄR dessa kommer in vet vi inte än, men vi ska få mer information i April.
Nya hemsidan kommer alltså dock tidigare och det var inte en dag för sent!

Men ojojoj vad jag mådde dåligt! Måste säga att jag var INTE någon lämplig bilförare då jag körde hem...usch, ibland undrar jag varför man utsätter sig själv (och alla medtrafikanter) för sådana här saker, men ibland bara GÖR man saker...jag VILLE ju så gärna se det nya...kan säga att jag minns knappt hemfärden och då jag kom hem tog jag en spasmofen det första jag gjorde.

Var en rådgivare ifrån Södertälje med idag och han jobbade på ambulansintaget och han sa att det syntes på mig att jag var "påverkad" av smärtorna då vi slutade. Då jag sa att jag tar spasmofen så säger han: "-VA´??? Tar du spasmofen ? Ja du...det är inga DÅLIGA grejer!"

Nu sitter/ligger jag här och har jätteont och är helt slut. Där ser man HUR dålig jag egentligen är...jag menar, det har ju inte varit särskilt fysiskt ansträngande att sitta på en stol och lyssna, och kroppen slog bakut direkt?

Hände en annan sak idag: Då jag stod i hissen så kom min gamla konsulent(som jag köpte CK av) in och skulle åka med upp (+ flera andra då). Hon tittade på mig, sa ett kort "hej" och tittade sedan bort och så har hon gjort HELA dagen!!! Så fort jag närmat mig eller tittat på henne så vänder hon ryggen till? Alltså, vuxna människan ??? Jag tycker det blir bara skrattretande. Jag menar, det ENDA hon behövde göra var väl att säga typ "Hej, är allt bra med dig?" och så hade det ju varit ok sedan, men nej...hon är SÅ sur för att jag blev konsulent(rådgivare nu då *haha*)Jaja, MIG gör det inget men jag tycker hon beter sig så omoget och barnsligt.

Nu tittar vi på "fångarna på fortet" dottern A och jag och sedan tror jag att det blir "I love you Philip Morris" som jag fått hem ifrån lovefilm.se den här veckan.

Min lilla Tuffla är öm på höften/rumpan. Hon piper till om man kommer åt henne...lilla snuttan. Troligtvis har hon väl fått någon tackling och sträckt någon muskel eller nåt liknande, vi får se i morgon.

Ja, så har min lördag sett ut...nu "dör" jag på soffan...

Ha en trevlig lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Nog låter det omoget, men är det så att hon kanske inte känner igen dig efter viktminskningen ? Hoppas att din smärta skall avta. Kram

    SvaraRadera