torsdag 20 januari 2011

sen kväll

Ja, jag sitter fortfarande uppe och kommer nog vara uppe ett tag till. Satte precis på filmen "Snabba cash" som jag haft liggandes ett bra tag utan att titta på den. Har ont, men inte så ont att jag behöver åka in...

Det märks att rådjuren har ont om mat för helt plötsligt gick det förbi ett här utanför och så nära brukar de INTE komma, troligtvis för att vi har 10 hundar här på vår väg. Var väldigt vackert med den svarta silhuetten i månskenet. Tuffla stod i fönstret och tyckte det var väldigt intressant... :)

kramiz

3 kommentarer:

  1. Här stryker dom oxå omkring dom stackars djuren Önskar man kunde hjälpa dom.
    Jag vet vad du pratar om när det gäller gallstensanfall, jag hade det under några år, det blev många vänder in till akuten, ofta på nätterna, men jag slapp operation. Smärtorna är obeskrivliga. Hoppas SÅ det löser sig för dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. snabba cash.. jag älskar filmen :D
    vad jobbigt! hoppas du vaknar med lite mindre smärta idag! kram

    SvaraRadera
  3. polisen har bara förhört oss men sen så har vi inte hört någonting.
    Därimot så har polisen pratat med dagiset osv.

    Ja man vill helst ha dom hos sig hela tiden, men detta ska inte påverka deras liv mer än vad det gör.
    Kram

    SvaraRadera