lördag 1 januari 2011

Inte idag igen ?!?

Jodå, i morse vaknade jag med ont i magen/mellangärdet och har legat på soffan tills nu...ajajaj...jag tror inte det är magsjuka, utan snarare är det min kropp som reagerar på all mat jag ätit den sista tiden. Jag som mest äter shakes...den är väl inte VAN helt enkelt och det känns mer som "magkatarr" då det gör ont uppe i magmunnen/mellangärdet...*SUCK*

Jag som skulle på konsert med vännen M idag...men nu fick jag ställa in det...på tv´n visar de "Ivanhoe" och jag slötittar lite. Undrar hur många gånger jag sett den egentligen, genom åren..? Var ju så himla KÄÄÄÄR i "Ivanhoe"/Anthony Andrews då jag var liten...

Har hällt upp lite avslagen coca-cola som jag ska prova med nu...

see you!

2 kommentarer:

  1. Ajdå. Du har inte fått tarmvred då ? Något som är vanligt när man har rasat en massa i vikt. Ivanhoe en underbar film. :) Kram

    SvaraRadera
  2. oj, ingen aning..? Jag funderar på om det är gallan som spökar? Just nu är smärtan rätt ok, för jag har tagit en citodon+ en alvedon, men om det börjar göra ont igen då de går ur får jag nog ringa till akuten och höra vad de tycker att jag ska göra..? Så här kan jag ju INTE ha det *suck*
    kram

    SvaraRadera