tisdag 11 januari 2011

Yes!

Har precis avslutat 3:e shaken för idag !!! YES! Känns väldigt bra att jag fixade det, och jag känner ju att jag blir piggare om jag får i mig näring (nähä?) och även om det fortfarande gör ont så känns det lite mer positivt.

Nu är de nya gardinerna uppsatta också. Ser lite...ovant ut. Jag har ju haft panelgardiner så länge nu och ändrade till längder med hällor. Jag ska försöka hitta något bra tyg att sy hissgardiner till 3 fönster också. Men har inte hittat något jag är 100% nöjd med - än. De ska gå i vitt eller beige, we´ll see...

Nu blir det Navy CIS och sedan nyheterna, och efter det ska jag nog gå och sova.

kramelikram

2 kommentarer:

  1. Händer en del här läser jag.. och uppdaterat har du gjort och fler läsare via blogvin :) Underbart!! ja inte detta med dottern och rökandet.. hoppas att hon nu kan hålla sig ifrån det.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Utvilad och vid gott mod idag trots snö som jag fullkomligt hatar ;) Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera