fredag 14 januari 2011

Tårtbeställning


Ja, nästa helg ska Bella ha sitt 5-årskalas. Bella är min bästa kompis dotter. Och givetvis vill hon åter igen ha en Barbie-tårta :) Jag gjorde en till henne förra året, och sedan gjorde jag ju en till Tårt-tävlingen i Roslagsbro (där jag vann publikens röst och kom 2:a på juryns röst) Det är den ifrån tårttävlingen som är på bilden.

Så: nästa lördag får jag fixa en till Bella. Men: jag har gjort så många genom åren att det går på rutin, och till ett 5-årskalas tänker jag inte lägga ner så mycket jobb på fyllning utan det blir den klassiska, hallonsylt och marsangrädde.
(Till tårttävlingen fyllde jag den med en ljuvlig passionsfrukt och vit chokladmousse)

kramis

3 kommentarer:

  1. shit vilken fin tårta! önskar jag var så bra!

    det låter ju jätte smart! ska nog sälja bort lite kläder faktiskt :D tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. men såååå tjusigt vilka talanger du sitter på. Men du varför bor du så långt bort för ;) Kram

    SvaraRadera