lördag 15 januari 2011

gamla bilder

Ja, innan fångarna så roade vi oss med att titta på 2 st dvd-filmer som vi fått av mannens morbror, där han sammanställt en hel del filmande genom åren, då barnen var små. Jag måste säga att jag har verkligen GLÖMT BORT hur jag såg ut tidigare? Är den där valrossen på 132 kg verkligen JAG???

"Tyvärr" har jag inte så många bilder ifrån den tiden i den här datorn, och jag VET att jag tog med den här för inte så länge sedan, men här kommer den igen...vi är alltså på maskerad med Tupperware, så detta är inte någon utstyrsel jag brukar springa om kring i *haha* Vännen M är ju höggravid så hon är ju ursäktad, men jag??? ( i mitten) nä...

2 kommentarer:

  1. You go girl :)
    Bara på dom.
    Man kan inte mer än att försöka att förändra sin situation och all heder till dom som försöker.

    Jag måste säga att jag är impad på att du har gått ner 10kg i månaden, det är inte illa!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till din framgång!! Härligt att se! Jag blir inspirerad! :D

    Jag svarade på kommentaren du skrev på min blogg, på min själva blogg.

    Kram

    SvaraRadera